090923

Städat idag.
Så jävla tråkigt är det.

Varit hos Emelie en runda.
Sen var vi uppe i stallet.
Galna hästar!
Hon kommer nog snart och dricker en kopp kaffe.



Ikväll kommer Jessica och klipper sig.
Får se om hon stannar o tittar på idol med :)
Är sugen på snabbmat idag.
Pallar verkligen inte laga något.

Lovade Ida-Lie en myskväll med godis idag.

Imorn ska jag mot Karlshamn med Anki och Ange.
Tror det blir en väldans trevlig dag.
Blir att Jimmi får hämta lillan för jag är nog inte hemma förrän sent på kvällen.

I helgen ska jag o Jimmi åka och se på bio, ut och äta eller något annat trevligt.
Behöver komma ut och koppla av bara vi två.
Så vi håller tummarna att han ska få sina pengar.
Men som alla bvet så är ju inte försäkringskassan så snabba..


Beklagar sorgen, verkligen
Även om vi inte är kompisar (och jag tycker att du är en idiot) så önskar man inte ens sin värsta ovänn en sådan sak.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du skriver om det jag tror att du skriver om så är din sympati det absolut sista vi vill ha!!

2009-09-23 @ 19:04:04
Postat av: Anonym

Eftersom du inte törs skriva ut ditt namn så vet jag ju inte. PUCKO

2009-09-23 @ 19:54:25
Postat av: jacqe

men bor du uppåt i landet så är det dig jag syftar på..

2009-09-23 @ 20:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0