090916

Idag gick vi upp vid 08.00 alla tre.
Kokade kaffe och gjorde gröt till lillan.
"mamma, tomtar äter gröt! Och det får man fin kropp av"
VA?! Orka bry sig om fin kropp när man är 5 år. Och när fasen började tomtar vara slimmade?
haha..
Tror Jimmis tragg om träning smittar av sig ;)

Idag blir det biblioteket och självstudier eftersom vi skulle ha något experiment i skolan och det har jag redan blivit färdig med.
Så då slapp jag åka dit.
Tur det finns internet!
Annars hade jag kört dit och suttit där fom ett fån!

Tror det blir fika med Katja o Memme sen.
Och i eftermiddag ska jag betala lillans flygbiljett.
Sen nästa vecka måste jag åka till hlm o fixa pass till henne!
phu, har MASSOR att göra nästa vecka!

På lördag blir det att baka.
Jag, Jimmi o Ida-Lie ska ha storbak inför mitt kalas på söndag.
Tänk, jag fyller 22 år!
Känner mig fortfarande som 21år.
Inte så stor skillnad tänker ni, men JO.
Ett helt år bara *poff* borta.

Firar min dag på söndag klockan 14.00.
Pallar inte bjuda en massa utan de som vill komma får komma.
Men dock inte utan present! :)
Blir väl att fira med vännerna nästa gång man e barnledig tror jag!

Nej nu ska jag hoppa på Jimmi som gått och lagt sig i sängen och glor på tv.

Måste förresten in på önskefoto och beställa en förstoring.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är de där han tränar??? Rodel då?Inte undra på att han har en sån slimmad kropp:)

2009-09-16 @ 18:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0