090916

Idag har det blivit fiket med Katja, Jimmi o Emelie.
Sen drog jag o Emelie hem en sväng till mig o traggade lite.
Sen har jag pluggat en del.
Gjorde pannkakor med jordgubbar o glass till mat när lillan kom hem från dagmamman.

Har nyss ätit sen va vu ute och lekte lite på gården.
Tycker dem borde sätta upp någon gunga, göra en sandlåda och lite sånt här.
Är ändå så pass många barn i huset nu.

Nu ska Ida-Lie bada o snart är det sängdax för henne.

Imorn ska jag o Jimmi iväg 14.45 och sen ska jag med mamma när hon ska gadda sig.
Blir en ganska lugn dag imorn.
Mmm eller hur!
Så säger jag alltid o sen är det ändå fullt ös tills det att man ska sova.
Tror jag ska tvätta lite imorn med.

Sanna kommer sen så ska vi se på idol.
Undra om Jessica med kommer?

Jimmi saknar Holland.
Han sa idag att vi måste dit snart igen.
Men det är ändå trevligast till våren när blommorna slår ut och det är varmt så man kan sitta på ett mysigt kaffé och ta det lugnt.
Men jag tycker ändå att vi drar till solen istället.
Har varit i Holland så många gånger nu.
Jag har fan varit där 4 gånger nu.
Men så är det ju när man har släkt där.
Jobbigt för man saknar ju dem.
Och Laura växer så fort!
Helt stor nu, hänger med kompisar i dorfen (byn) och ser allmänt cool ut.
Frågar chans på killar och håller på :)
Jag minns när jag va 10-11 år.
Livet lekte!

Nej nu ska jag göra lite nytta!

Hej svej


Ida-Lie och Laura <3



Kommentarer
Postat av: Memme

Tack för en trevlig dag:)

2009-09-16 @ 20:42:12
URL: http://detfinnsingetattheta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0