090914

Jobbat idag.
Spydde o mådde skit direkt när jag kom hem.
Så trött på att må illa nu..
uh!
Hoppas jag är bättre imorn, ska jobba då.
Men fan, magen krånglar som fan med!
GOOOOOOSH!!!!

Kollade Svenska Hollywood fruar nu.
Gosh vad patetiska.
Uppblåsta bimbos som glider fram på en räkmacka för att deras män är rika och berömda.
Deras största bekymmer är om en nagel bryts.
Dem vet absolut ingenting om livet, det är en sak som är säker.

Men det är ganska roligt att kolla på sådana blåsta brudar ;)
Man får sig ett gott skratt.
Som ne sa.. "alltså hon tjänar 160.000kr/år, hur klarar hon sig!? Det är ju vad jag gör av på makeup på en månad!"
Ja men hallå!!!
Vakna.. Det är så vi vanliga har det.
Jag är glad om jag kan köra en foundation på 160kr en månad ;) Nej men.. ni fattar.

Jaja, nog för mig.
Min snutt sover redan och det känns lockande att krypa ner i hans famn nu.

Have a nice night and sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0