090913

Vaknade av att älsk bad mig gå upp vid 10.00.
Ville verkligen inte!
Ville bara ligga o dra mig i sängen hela dagen.

Sånt piss väder det är ute med.
Usch och tvi!

Imorgon fyller Katja år!
Hoppas hon kommer få en underbara dag.
Får nog allt ta och sticka dit en sväng :)

Ikväll blir det topmodell med Sanna.
Det är vår nya söndagsgrej.

Sen imorn är det skola.
Usch, sååååå långa dagar på måndagar.
Mellan 9.00-17.00
Det är rena pesten!
Helt dyrt att köra fram och tillbaka, och äta där och sånt.
Men men.

Träffade Asets faster igår.
Vi har jobbat ihop i Sibbhult.
Hon är mega trevlig.
Inte alls som de andra i sekten.
Hon ville att jag skulle komma tillbaka och jobba.
Så vi får se hur det blir med det.

Nej, inte mycket mer att skriva om nu faktiskt.
Något som hade varit så underbart hade varit om farmor ringde och bjöd på mat idag!
Mums!!

Vill så gärna skriva en annan grej, men vissa saker får vara hemlisar ett tag till ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

jag vill veta hemlis!!!!!

2009-09-14 @ 14:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0