090912

Vaknade imorse vid 05.30 av att hunden ville ut!
Oh my god!
Men Jimmi va vaken så han tog henne.
Sen låg vi och mös tills vi somnade om och sov till 10.00!
Gött!
Sen ville älsk bjuda på frukost, så det blev smörgåstårta på fiket.
Nu är jag proppmätt!

Igår satt jag, sanna, jesse hemma hos memme och kollade på idol och snackade.
Kom in på förlossningssnack och man fick alla minnena tillbaka om hur fruktansvärt ONT det gjorde!
Men det blev några goa skratt :)

Ikväll ska jag o Sanna till idrottsplatsen och kolla på rivjärnet.
Funderar på om jag kanske till och med ska dricka mig berusad ;)
Va ett tag sedan jag var så där full.
Dricker oftast bara ett par öl eller cider när jag är ute, så att allt inte snurrar liksom.
Men ikväll ska det nog snurra.

Ska fixa mammas hår i eftermiddag för hon ska på klassfest.
Kommer nog få skoj där :)

Nej, nu ska jag slappa lite innan det är dax att tvätta.

Läste förresten på nätet igår om en "musiker" som hade skrivit en ny låt.
Fan vad jag skrattade!
Värsta dubbelmoralen!
Hahaha!!

Typ som att jag skulle hata djur och vara en person som slår på djur hela tiden.
Sen skriver jag en låt som heter "jag älskar djur"
PATETISKT!!


Nej nog för mig.


Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Han

Att du ens orkar bry dig fortfarande.

Gå vidare med ditt patetiska liv i stället. En pojkvän som går på droger och du själv som knarkat medan du hade barn.



Väx upp Jacquline!

2009-09-12 @ 12:37:18
Postat av: Anonym

Har du inte ett barn fortfarande???

2009-09-13 @ 02:56:43
Postat av: bloggaren

jo men personen verkar som sagt ha sten koll.

2009-09-13 @ 11:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0