090911

Idag var jag på kvinnojouren, och från och med nu så är jag en av dem.
Så spännande det ska bli att rycka ut på första fallet!

Har cyklat lite med lillan innan hennes pappa hämtade henne.
Hon e så duktig :)

Sen har jag, memme o sanna lagat mat ihop.
Det blev gott!!
Men det blev MASSOR över.
Skulle nyss lägga in allt i kyl och frys - DÅ TAPPAR JAG ALL MAT PÅ GOLVET!!!!!
Så, så var det med den middan!
Hade ju tänkt att man kunde ha imorn med.
Men nej då!

Jimmi är dålig och vill typ bara sova idag så jag fortsätter min kväll med sanna o memme.
Får se vad vi hittar på.

Mamma o pappa kommer snart o lämnar bäddsoffan som vi ska ha i gästrummet.
Så snart är det i princip färdigt!

Hoppas på ett telefonsamtal snart! Det hade verkligen uppfyllt en dröm!
Hoppas hoppas hoppas!!!!

Nej, nu ska jag göra det sista här innan mams o paps kommer.

Ha det fint!!

Life is life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0