Värt att tänka på..


Livet är för kort för att vakna upp på morgonen och tänka på saker man ångrar. Älska människorna som behandlar dig rätt, och strunta i dom som inte gör det. Tänk att allting händer för en andledning. Om du får en chans, ta den. Ingen sa att de skulle vara lätt, bara att det skulle vara värt det.

Där kommer komma ett tillfälle i ditt liv när du inser vem som egentligen betyder något, och vem som inte gör det. Så glöm människorna från ditt förflutna, där finns en andledning till att dom inte finns i din framtid.
Medans vi blir äldre, kommer vi lära oss att den personen man absolut inte trodde skulle kunna såra en, antagligen gör det. Du kommer få ditt hjärta krossat, förmodligen mer än en gång och de blir svårare för varje gång. Du kommer också krossa hjärtan, så kom då ihåg hur de kändes när ditt blev krossat..

Du kommer bråka med din bästa vän. Du kommer anklaga din nya kärlek för saker en gammal gjorde. Du kommer gråta för att tiden går för snabbt, och med tiden kommer du förlora någon du älskar. Så ta för många foton, skratta för mycket och älska som om du aldrig blivit sårad för om du så bara grubblar i 60 sekunder, är de en minut av förlorad lycka.
Skratta när du kan, be om ursäkt när du ska, lämna de som du inte kan förändra, ha kul, ta chanser, ge allt och ångra aldrig.


Igår va jag hos mamma o pappa på kvällen och träffade min "nya bror" Jim.
Söt kille :)
Känns skumt att en annan människa ska bo i mitt gamla hus, med mina föräldrar, göra sånt vi gjorde ihop, äta middag som en familj varje dag, sitta i soffan och kolla på tv med min mamma o pappa...
Men, jag vet iallafall att han hade inte kunnat få det bättre.
Mamma o Pappa är liksom bäst.
Och jag är glad för hans skull.
Och det är faktiskt kul.
Jag har alltid velat ha en lillebror eller lillasyster.
Nu fick jag en brorsa på 15 bast ;)

Ikväll ska vi åka och bowla, jag, jimmi, mamma, pappa o jim.
Om mr Jeppsson blir bättre förståss.
Han har ont i lederna, oont i halsen och en förfärlig hosta.
Inte coolt.

Nej, nu ska jag göra vid mig.
Sen ska jag ut o byta ett däck på bilen.
Sen åka till hem till Uddarp.

Have a nice day <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0