Two



Lugn dag.
Lillan e hos sin pappa.
Måste dit snart och lämna skor till henne som hon kan ha hos dagmamman imorn.

Blir väl en promenad med hundarna dit, sen till affären och köpa juice.

Sanna tar ett bad hos mig just nu, sen ska jag tvinga ut henne på en promenad.

Äntligen ligger båda hundarna ner.
Det första Roffe gjorde när han kom idag va att märka revir.
På;
* Högtalaren
* Mattan
* Damsugaren
* Byrån i hallen

Så det va bara att fram med fy-sprayet.
MEn nu ligger de ner och är lugna båda två.
Har köpt nya hundskålar idag.
De andra va för små för två hundar och jag vill ju inte ha 4 st direkt :(

Kan bara tänka på huset.
Min hjärna är som besatt.
Kollar kök och håller på!
Gooooosh va besatt man kan bli av en dröm.

Håller tummarna på att han inte kräver allt för mycket.
Jag vet ju vad vi är berädda att lägga, med tanke på småfixen som måste göras så har vi ändå en gräns.
Om nu att sätta in ett nytt kök från grunden är "småfix".

Men det hade varit sjukt nice med det huset iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0