This weekend



Har inte uppdaterat tillrekligt mycket i helgen känner jag.
Va och bowlade i Hlm med mamma, pappa, jim och jimmi igår.
Det var mega kul, även om jag verkade sikta in mig på rännan ;)
Blev lite imponerad på Jim som mest slog strike hela tiden.
Så han vann, men inte långt där efter kom Jimmi =)
Sen blev det pizza och fotboll hos mamma o pappa för hela slanten.

Jim är så trevlig och så söt ;)
Värsta mysiga lillebroren.

Idag har jag varit på kalas hos farmor och sen blev det mega mys hemma!

Ska snart kolla på söndagsfilmen.

Ida-Lie har tappat båda sina tänder där nere nu.
Eller rättare sagt så FLÖG den ut när några pojkar hoppade på henne på himlakul i torsdags.
Men den va ju redan helt lös så det va ju ändå dax.

På tisdag åker prinsessan till Holland och det kommer bli ett såååå känslosamt avsked :/
Men vi ses ju om 14 dagar igen.
usch.. 14 dagar...

Nej nu ska jag snart ut med hundarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0