Supp



Mys hos mamma o pappa ikväll.
Jag, Jimmi och lillan.
Ida-Lie har lekt med Ollie idag.
Sen va vi på badhuset.
Och sen drog vi till mamma o pappa och umgicks lite.
Lillan och Jossan bakade kanelbullar.

________________________________________________

Jag är så trött på er o ert snack.
Helt sjukt trött.
Att ni bara orkar..!
Nej, jag är inte korkad.
Jag skiter fullständigt i vad ni tycker om mig/oss.
Det är inte JAG som förlorar på detta.
Och nej, jag går INTE i kyrkan för ert jävla dop.
Jag skiter blanka fan i ert dop.
Jag går i kyrkan på söndag för att min dotter ska sjunga klockan 11.00.
Eller jag får inte det??????
Såååå!!!!!
Nu kan ni sluta snacka ert skit om att jag är patetisk, korkad, illa omtyckt, att jag inte fattar att ni inte vill ha mig på dopet och allt vad det är.
Inte ens om jag hade fått tusen inbjudningar så hade jag kommit.
A-L-D-R-I-G !!

Och om ni vill något hedanefter så snälla va så pass jävla rakryggade så ni kan säg det i mitt ansikte!
Nej just det, det är ni inte.. Ni kan ju bara snacka skit om folk bakom ryggen.
Precis som ni satt och snackade skit om varandra innan.
JAAA så är det.
Va men med X så snackade hon skit om Y och vise verse.

Springa o snacka på jobben, till kompisar, övriga i släkten och sånt.
Väx upp för fan!
Detta är mina SISTA ord till er.
Ni är ingenting för mig.

Nu kommer telefonen gå varm er imellan.
Men det skiter jag i.
Ni kan gott snacka..
Nu har jag iallafall sagt vad jag tycker.

PUNKT


// Jacquline
______________________________________________


Jag vet att en av er skrev att jag var en knarkare. Tycker du kan ta reda på fakta innan du skriver ut skit på nätet. Det tog ett år för mig att sluta, men nu är jag ren. Det var inte himmelriket precis. Jag kämpade mig uppåt, men det är inte så lätt när vissa försöker trycka ner en igen. Får jag veta att någon yttrat något mer om mig så kommer jag gå rakt upp till den personen. Det är ett löfte. Jag har gjort bort mig men jag kämpar för att tvätta bort den stämplen. Jag är också så jävla trött på detta nu!

// Jimmi

_______________________________________________



Nu blir det total mys i soffan.
Sen sängen.
Har ju tenta på högskolan imorn.

Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0