Stackars Sanna!



Idag har vi spelat lite poker med Tjock.

Har även varit ute med hundarna två långa rundor och några små.
Sen tände jag o älsk ljus o badade.
Så mysigt!!
Sen satt vi i soffan och drack te och åt knäckebröd med ost :)

Nu har jag tagit kvällsturen med hundarna och nu ligger jag i sängen med datorn och snackar med Sanna.

Det är helt synd om Sanna.
Hon har varit i Borås idag o sen missade hon tåget hem för att en beställd taxi inte kom!
Så biljetten gick ut för det gick inga senare tåg.
I ösregn och hagel går sanna runt i Borås helt ensam och RÄDD.
Men 200kr på fickan och inga pengar på mobilen så är det inte lätt att hitta ett hotellrum.
Så det slutade med ett rum på vandrarhemmet.
Och det fanns inga element att hänga upp kläderna på, så hon får ta på blöta kläder imorn!
Sen va man tvungen att ha sängkläder med sig o det hade inte sanna.
Så hon får ligga utan täcke o kudde o allt i ett kallt rum, på ett vandrarhem i Borås, med en okänd tjej.
Stackars lilla sanna.
Så orolig hon va för att åka, nu är hon helt ensam, frusen och rädd!
Hade jag haft bil, hade jag kommit direkt!
Men jag laddade hennes lur för 50kr så hon iallafall kan ringa..
Älskar Dig Babe


Tänker på vårt hus, Hela tiden!!
Jimmi <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag är nu tillbaka.. jag dog inte.. trodde inte jag skulle överleva.. SNYFT.. Älskar dig jacquline

2009-10-09 @ 15:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0