Sick, sick!



Jag mår fortfarande kasst.
Inte skit sjuk, men jag mår illa och när jag anstränger mig så blir jag yr o kallsvettig.
Blir ingen träning idag :( :( :(

Ska iallfall kolla på huset när älsk kommer hem.
Upp en sväng till mamma först.

Hade ingen bil imorse för jimmi hade ju den till jobbet idag.
Tänkte inte jag på.
Så jag gick ut klockan 10.00 för att köra lillan till dagmamman.
Men det var bara till att gå istället.
Så vi blev lite sena.
Men det är ju skit fint väder så det va mysigt.
Och så blev ju Diva rastad samtidigt =)

Vet inte om man ska satsa på att gå på seansen istället ikväll då.
Ska ju tydligen vara ett jätte bra medium.
Det va förresten det mediumet som förmedlade Krisse till Jesse sist.
Kan vara värt att gå dit.
Är väl typ sista gången i Broby innan jul.

Någon som vill hänga på?
Ring eller messa isf.

Har diskat och plockat i ordning här lite nu.

Oj, måste nog kolla till pastan!
Kokar pasta till Diva.
Det är bra :)

Ha det nice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0