Sara Löfgren


Har fått upp ögonen för Sara Löfgren.
Hon har faktiskt en del låtar som är riktigt bra.
Har ju typ alltid förknippat henne med låten som hon blev mest känd för "starkare".
Men hon har ju faktiskt en del andra dunderlåtar.
Denna upptäckt gjorde jag tackvare älskade spotify.

Blev en lång promenad med hundarna imorse.
Roffe kräver så mycket mer motion än Diva.
Men det är skönt att komma ut på förmiddagen och rensa huvudet i den friska luften.

Idag vet jag inte vad som händer.
Min "bror" kommer ju hem till mamma o pappa.
Får se om vi drar dit, vi ska ju ändå bowla imorn.
Tjock ville att vi skulle dra till mördaren i Osby, men jag vet inte.
Lutar Inte åt det just nu.
Mormor kommer iaf hit idag vid 16.00 och hämtar flygbiljetterna.
Så innan det måste jag få tag i en skrivare så jag kan skriva ut dem :/
Hilfen bitte??

Ida-Lie har blivit erbjuden vaccin mot influensan.
Men jag säger TVÄRT NEJ.
Den är ju inte ordentligt testad!
Flera stycken som blivit riktigt sjuka av den, och en del till och med förlamade!
Så nej, ingen sprutar in något hockuspockus i min flicka.
Packe håller med om detta till 100%.
Plus att dem gick ut i media härom dagen om att sverige hede beställt in jätte mycket vaccin, men nu var influensan påväg att försvinna igen.

Nej, nu ska jag ta en dusch och göra vid mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0