ojdå



Vad är det typ? mitt 4:e inlägg idag?
Snacka om att inte ha någonting att göra.

Måste ut värsta rundan med hundarna, helt dåligt samveta att jag inte gått en lång runda varken igår eller idag.
Så jag får väl masa mig upp ur sängen nu.
Men det är så tråkigt att gå själv :(

Imorn ska Diva vaccineras och vägen till Näsum är såååå DRYG!
Ser inte fram emot det.

Jeppsson sover nu, helt slut efter igår.
Men det är jag med.
Men sover jag nu så somnar jag inte ikväll.
Och det måste jag för jag ska upp tidigt imorn.

Det är jobbigt när det är helt tyst runtomkring.
Nästan så att det kryper under skinnet.
Inget bra på tv heller o ingen som vill göra nått.

Nej, jag går väl ut då.. Helt ensam.. snyft.. hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0