Natti Natti :)



Jeppsson har redan somnat, med armen klistrad över min mage.
Ligger o tittar på honom.
Så oskyldig han ser ut, så fin.
Måste säg att vi har haft en super trevlig kväll.
SKÖNT!!
Bara legat o kramats o mösit i sängen o käkat kakor och sånt ;)

Vi fixar detta hjärtat, tillsammans.
Är vi menade för varandra så fixar vi det.
Det är vi helt överens om.
Vi har gått igenom sååå mycket ihop redan.
Och som en vän en gång myntade; "Ju hårdare vind, ju starkare träd"
Och kanske kan ett steg i sär föra en tre steg närmre.
Vi hoppas och vi önskar - tillsammans

I natt ska jag sova gott.
Jag ska sova ut ordentligt.
I natt ska jag känna mig trygg..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0