Lördag


Lillan e hos min farmor idag.
Det är sista gången hon kan sova borta innan hon ska till Holland.
För sen ska hon till sin pappa o sen ska jag ha mega mys med henne resten av tiden innan resan.

Idag har jag haft tenta i skolan.
Kändes ganska bra, men vi får se.
Hoppas hoppas hoppas.

Sen åkte jag hem till farmor och åt frukost med lillan.
Sen hem o klippa Åsa o hennes mamma.

Sen kom Tjock en runda o vi lirade lite poker och jag noppade hans ögonbryn ;)

Ikväll vet i fan vad som händer.
Är ju trubbadur på pizzan, men vi får se om jag känner för det.

Nu ska jag iaf slappa en stund innan memme slutar jobbet.
Sen får vi se om vi hittar på nått eller om det blir mys hemma med Jimmi.

Jag hatar!

Kommentarer
Postat av: sanna

vad ska hon göra i holland? :)

2009-10-03 @ 18:11:20
URL: http://muffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0