Kyrkan


Ida-Lie va jätte duktig i kyrkan idag.
Man fick sig ett och annat skratt, dem va ju såå söta!

Tror att jag o Jimmi ska ta en premiärkväll i bastun en dag.
Har fan inte bastat sen vi flyttade hit, och tydligen så har vi värsta bastun i källaren :O
Trodde inte det fanns någon bastu längre.

Jag vet när Linda bodde här när vi va små, då bastade jag, Linda, Bobbe o Get.
Sen när jag o Packe bodde här så fanns ingen bastu.
Och nu finns den igen.
Megaskumt!!

Men det hade varit gött att basta iallafall =)

Vet inte vad jag ska göra idag.
Är hungrig och bör nog äta frukost snart.
Har jätte svårt för att äta på morgonen.
Blir hungrig som fan sen fram emot middagstid.

Får se vad som händer..

LÄNGTAR TILLS JAG BÖRJAR THAIBOXNINGEN PÅ TISDAG!!

Jag är grymt taggad!

Ikväll ska vi flotta oss med pizza.
Det gör vi typ Aldrig.
Men ikväll ska det bli mega gott!


Fatta att det är alla, eller ingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0