Kan inte..!




Nej jag kan inte förstå.
Jag kan inte få in i mitt huvud.. hur?
Och hur ska jag få dig att förstå?
Vilka ord ska jag välja för att bli hörd?
Jag vill bara banka in i ditt huvud att DEM ÄR INTE BRA FÖR DIG!
Känner mig som en dålig morsa.
Ska det va så?
Ska det inte vara ömsesidig respekt och kärlek?
Du hade aldrig accepterat detta. Aldrig.
Varför ska jag göra det då?
Varför är det JAG som ska sitta och vänta och bara acceptera?
Det är ju Du som gjort bort dig.. Inte Jag..

Jag har försökt på alla sätt nu.
Jag kan inte göra mer.
Jag har hela tiden sagt att när du inte orkar, då orkar jag för två.
Men jag vet snart inte om jag ens orkar för EN längre..
Det går till en gräns.
Och för många hade den gränsen varit nådd för längesen.
Men jag är för snäll.
Jag har svårt att säga nej och sätta gränser.
Varför?
Vet inte.
Kanske för att jag är rädd.

Satte en gräns för två dagar sen.
Vad hände?
DU STACK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0