Jaså?



Fick en kommentar att jag var patetisk.
Undrar just vad som är patetiskt..?
Jag personligen tycker nog att man är ännu mer patetisk när samma person, med samma ip-nummer (som går att kolla upp), först kommenteratar med alias "Rasmus på luffen" och sen med alias "............." .
Det är väl ändå lite geek varning??
Att inte våga stå för vad man tycker?
Då är man LITEN.

Eftersom du har kommenterat att Alexandra (tjejen som dog i olyckan i hanaskog) i princip fick skylla sig själv och att östra göingebor aldrig lär sig och att sen kommentera att jag är patetisk..
Du tycks ha mycket åsikter, synd bara att du är för mesig för att stå för dem.

Men de som känner dig vet ju redan att du är en patetisk person.
Ja menar, du skulle aldrig våga konfrontera någon face to face.
Och om det någon gång varit något så skickar du din sambo att ringa dina ärenden.
Väx upp och sluta gömma dig bakom alla andra.
Jag tar GÄRNA denna fajten, men gör du...?
Nej precis..!
För att du är nobody, en looser, en nolla.
Och det vågar jag STÅ för.

(Och Ja, jag vet vem du är)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Natha

vem är en patetiska ??:)

2009-10-02 @ 17:49:00
URL: http://hottiiebejb.blogg.se/
Postat av: Natha

vem är den patetiska ??:)

2009-10-02 @ 17:49:03
URL: http://hottiiebejb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0