HalLoWeEn



Idag är det Halloween och då blir det som sagt middag hos mamma.
Ida-Lie ska klä ut sig till en galen död människa.
Får väl se hur jag lyckas med det ;)

Sov med Mim inatt.
Skönt att slippa sova själv.

Ikväll vill jag ut, vill festa!
Det är Halloween och massa folk som ska ut.
Ida min lilla pulli har 20 års fest.
Hade det inte varit för att en viss person skulle dit så hade jag joinat henne.
Men vi får ta det själva här en dag, slå runt totalt.

Är kluven över vad jag ska göra ikväll.
Men jag vill verkligen göra nått kul, inte sitta o vänta.
Men sen beror det lite på om lillan kunde sova hos min mamma.

Ja nej, nu får vi väl göra vid oss.
Ska åka om en timme!

Måste till min älskade Jessicas grav och tända ett ljus.
Skulle vilja till Gets grav med.
Får se vilka man hinner med.
Det är sååååå jobbigt att besöka er där.
Hade hellre velat att ni kom hit så jag fick ge er en kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0