Full rulle



Vaknade imorse och diskade o fixade lite här hemma innan jag skulle lämna lillan hos dagmamman.
Sen stack ja o sanna till alltmöjligt.
Hittade en skit porris motionscykel från typ 70-talet som jag köpte =)
Sen åkte vi hem o drack kaffe o då kom Åse o traggade en stund.
Sen stack jag o Sanna till svens flyttningar och sen till klubbkompis o kollade möbler.
Sanna har ju fått lägenhet nu och har bara en soffa så det blir att försöka hitta massa möbler.
Efter klubbkompis så stack jag o sanna o jimmi till korvan och åt dagens.
Potatismos o korv och sånt gött.
Sen stack vi till alltmöjligt och tryckte in min porr-cyckel i bilen och åkte hem.

Hann vila en stund innan det va dax att hämta lillan på himlakul.
Har köpt pumpor idag så nu ska vi göra lyktor av dem :)

Ska fika med kanelbullar efter pumpa-pysslet.

Har förresten hunnit städa lillans rum som såg ut som andra världskriget!

På lördag ska jag, Ida-Lie och Jimmi på kalkonmiddag hos mamma o pappa.
Får väl spöka ut lillan med då eftersom hed är HaLLoWEeN!!

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0