Fuck you




Va på pizzan igår med Åsa o Sanna.
Behövde det!
Men fan att jag somnade sen, missade ju efterfesten!
Hade tre missade samtal, så det verkar ju ha varit efterfest iaf :)

Idag är det depp.
Har varit hos min mor o fikat med Sanna.
Vill bara lägga mig ner o dö just nu.
jobbigt är allt för tillfället.

Lyssnade på vandraren innan, men jag har nog inte fattat texten innan.
Men jag gör det nu..
Sån kick när man upptäcker något nytt.
Alltid lyssnat på den låten som om det handlar om en "vandrare".
Men det är ju inte alls så.
Det är en av mina favoriter just nu.

Det gör ont, men gå ändå
du kan alltid vända om
Det gör ont, men gå ända
du är här och kom hit som en vandrare


Usch och tvi, vad ont jag har i hela kroppen.
Idag gör det xtra ont!

Do you, do you really enjoy living a life that's so hateful?
Cause there's a hole where your soul should be
You're losing control a bit
And it's really distasteful



Tack för mig.
Nu ska jag lägga mig i fosterställning och sätta på min deppmusik!
Hörs en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0