Fredagsmys


Idag är det fredag!
Wooohooo..
Tror vi ska hälsa på farmor en sväng efter jobbet.
Sen ska nog jag o lillan till badhuset lite senare.
Hon har tjatat om det så länge nu.
Men det har ju inte varit öppet över sommaren.

Imorn har jag min första tenta.
Svagt nervös.
Kanske kan man köra inom Katja på hemvägen?
Hon är ju stadsbo nu :)

Väntar på att Jimmi ska komma hem från jobbet.
Men det är ju några timmar till :P

Min soffa blev perfekt!
Verkligen perfekt.
Man får verkligen vara rädd om denna nu!
En så dyr soffa lär man väl inte köpa på ett bra tag.

Nej, om man ska ringa memme o höra om vi ska gå till lekplatsen med barnen, eller nått.

Have a nice day



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0