Everybody's Changing



Magsjuk!
Ska anmäla Ikaros!!
Både jag, Jimmi och Ida-Lie har spytt efter gyrospizzan igår.
Jag o Jimmi spydde typ en timme efter vi ätit.
Ida-Lie gick upp i natt o va ledsen o kräkte.
Undra om tjock oxå spytt?
Han åt ju med.

O jag är fortfarande helt sjuk.
Mår illa och kräker.
Inte kunnat äta sen igår.

Jävla skit med!!!!
Jag har inte tid med detta..
Har inte tid att ligga i sängen o må dåligt.
Måste hämta lillans pass, GÅ I SKOLAN och massa annat..
Tankade bilden o allt för att kunna köra till skolan idag.
Men nej!
Det va fan en viktig lektion.
Jag blir så ledsen..
Hoppas jag är bra till imorn, men det borde jag väl?



Fuck fuck fuck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0