Åh!!!


Huset va perfekt!
Inte för stort, inte för litet.
Perfekt!
Tre sovrum på ovanvåningen och sen ett sovrum/allrum i källaren.
Två toaletter med dusch/badkar, matrum, tvrum, altan, perfekt trädgård och allt..
Önskar av hela mitt hjärta att det blir vårt!
Kan inte tänka på annat.
Jag vill nu, nu, nu!

Nu ska det bara värderas och sen får vi ta ställning då.
Kakelugnen va kvar iallafall =)
Men köket va utrivet, så det blir att sätta in nytt.
Men det är nice för då kan Jimmi göra bänkskivor i granit eller diabas.
Och sen kan man få köker precis som man vill.

Vi betalar liksom 6000kr/mån för lägenheten med allt nu.
Då blir det lika dyrt med hus.
Luft-luft va det med.
Och sen om man eldar i kakelugnen så värms hela nedanvåningen upp.

Åh vad jag planerar i mitt huvud nu..
Jag vill jag vill jag vill!

Och Jimmi blev med helt såld på det.
Så nu drömmer vi, tillsammans <3

I och med att det finns tre sovrum där uppe så finns det ju plats för en till :)
Och när lillan är större så kan hon bo i källaren med egen ingång och toalett o allt.


JA DET VA HELT PERFEKT!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Då väntar du bara på att vi ska öppna plånboken:)

2009-10-06 @ 17:03:39
Postat av: Jacquline

Ja det gör jag mamma. Ni är ju helt rika nu så ett hus är väl ingenting för er? ;)

2009-10-06 @ 17:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0