11:57



Ja klockan är snart 12.00 och jag har inte gjort något vettigt alls!
Varit ute med hundarna och sen druckit ett glas juice.
Lovade Jimmi att sy hans byxor, så jag får väl göra det.
Har en film som jag måste se idag med.
Så jag får väl sätta på den sen.
Måste lämnas sen.
Blir kanske en sväng till Sibbhult idag för att hälsa på Åsa...?

Lirade lite poker igår.
På Betsson.
Spelade bara för 50 kr.
Men det va kul o jag tog hem några sit and go.
Behövde rensa hjärnan, och poker är ett BRA sätt.
Då släpper man inte focus på det och börjar tänka på annat.
Utan det är full koncentration :)

Kommer inte på vad jag ska skriva....

Måste ta en knäckemacka strax.
O sen kolla om det är pengar påväg in på kontot :)
Det är alltid spännande.
Sen ska jag ju ringa syon.
Och sen ska jag ju kolla om jag blivit antagen till nästa termin.
Oj, jag har ju en del att hitta på trotts allt.

Tror jag ska ringa mamma o se om hon vill ha fika efter jobbet.

Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0