091023



Vaknade sent i dag.
Sovit som en kratta.
Önskar att du kunde förstå någon annan än dig själv.
Det är bara vad du vill, vad du mår bra av och vad du känner.
Ska det va så?
Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut.

Idag vet jag inte vad som händer.
"Lillbrorsan" flyttar hem till mamma o pappa på heltid från och med idag.
Tjock ville lira poker ikväll.
Jag är skit sugen!
Får se hur det blir med det..
Imorn ska iallafall jag o jimmi till travbanan i malmö o spela.
Jag har aldrig varit där så det ska bli kul :)


Har betalt mina räkningar idag.
Fan vad det suger att bara se alla pengar försvinna.
Nu är det bara lånet med som ska dras.
Bläää!!

Vissa dagar känns allt så självklart,
vissa dagar är det bara frågetecken.

Du slutar aldrig att förvåna mig.
Om vi ska fixa detta så är det dax att välja sida NU.
För annars ger jag upp.
Jag har varit stark för båda så länge nu.

Livet är en saga vi lever i, och vi kan komma hur långt som helst, så länge benen bär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0