091016



Fredag, kallt och grått.
Vad ska man göra idag?
Känner egentligen inte för att göra något.
Men jag måste komma ut lite.
Kan inte isolera mig här.

Jag har bestämt mig att jag ska, som Ajd säger, sluta böla och gå o snyta mig.
Ingen kan se in i framtiden och man kan inte fälla tårar för något som KAN hända!
Så är det med det!

Om vi båda får bestämma så blir detta kanon, något fint, efter många om och men.
Det är bara att vänta och se.
För som det är nu, är det kaos.
Och det kan ju bara bli antingen bra eller ingenting alls.

Så, nu har Jimmi har bokat en romantisk weekend för oss den 11-13 december.
Handpenning är betald på hotellet.
Vi ska ligga på 4 stjärningt hotell, med spa avdelning, sen ska vi gå på julmarknaden på tivoli en dag och andra dagen ska vi bara strosa runt i köpenhamn, äta gott och bara vara tillsammans.
Båda två ser fram emot detta och vi tror båda att det kommer va en bra "nystart" efter allt elände som hänt dessa två åren.

Jag tror att jag äntligen har accepterat att det är såhär nu och jag får utgå ifrån att allt kommer bli BRA.
Blir dum i huvudet av alla "tänk om".
Tiden får avgöra! Jag måste lära mig det!
Jag kan inte gå runt och böla öven något som inte är relevant.
Det är ju inte normalt, eller jo, det är det väl, men det är inte bra att leva med destruktiva tankar.
Känns som att jag skriver för att övertyga mig själv :) , men det behövs!

Jag bloggar ju faktiskt inte för att andra ska ha något att göra, jag bloggar för att jag behöver skriva av mig.

Jag saknar Ida-Lie enormt mycket och jag klarar inte gå in på hennes rum ;)
Löjligt medtanke på att hon bara varit borta i knappt 4 dagar, men det är tanken på att hon är över 100 mil ifrån mig.
Måste ringa henne idag!
Mitt lilla hjärta <3

Tack Sanna för att du finns.

Det är guld värt att ha någon att krypa upp till och bli så liten som jag varit nu några dagar.
Jag vet att du alltid finns för mig, och jag finns för dig.
Känner mig aldrig dum inför dig och jag kan verkligen gråta hysteriskt i din närhet, då kryper du upp brevid mig, klappar mitt hår och pussar min panna utan att säg ett ljud. Du bara finns. Det är en riktig vän <3

Mina andra vänner och framför allt min familj, förlåt om jag är så frånvarande.
Men jag har ingen ro till att sitta nu och jag orkar verkligen inte sitta och tragga en massa strunt, mina tankar är ändå på annat håll och jag är bara helt rastlös ända in i själen.
Jag kommer snart tillbaka. <3

Tror jag ska upp till mamma en sväng. Har inte varit där på ett tag o idag kommer ju "lillbrorsan" hem igen.


Kommentarer
Postat av: Sanna

älskar dig<3

2009-10-16 @ 21:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0