091014



Sen en tid tillbaka har jag varit trött
Försökt att vara allt på samma gång
Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till

Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
Och mitt i allt så ska man vara sann

Ja man gör som alla andra och försöker att bli van
Men jag har tröttnat på att vara likadan

Ja man kämpar för en plats som passar både här och där

Och snart har man glömt vem man är

Så mycket som har hänt nu på bara två dagar.
Så mycket så jag vet inte var jag ska börja sortera.
Jag vet inte vad jag ska göra, eller inte göra.
Känns som att man slits mellan två världar.
Jag har inte koll på läget.
Det är så mycket tankar och funderingar kring allt så att jag nästan känner mig tom.
Det är som om det är ett stort växande hål i mig.
Jag vet inte om jag älskar eller hatar.

Drömmer om huset och hoppas på att det en dag blir mitt.



Att vara eller ikke vara, det är frågan

Kommentarer
Postat av: Martina

Oh älskade Melissa Horn! :)

Ska se henne i november, hehe

Sköt om dig!

2009-10-14 @ 12:42:58
URL: http://wanadin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0