091001


Oktober REDAN.
Tiden bara flyter iväg.
Nästa månad har vi varit ihop i 2 år!
Det är helt sjuk..



Idag har jag plockat upp resten av ullaredgrejorna.
Sen städade jag lite och sen har jag hämtat lillan på himlakul och lagat mat.
Maten är klar om typ 5 minuter, sen kommer mamma o pappa o äter med oss.

Sen direkt efter maten ska vi hämta soffan <3 <3 <3

På söndag är ska vi gå i kyrkan.
Jag gillar egentligen inte det för jag är skeptisk till allt detta med Gud o så.
Finns för mycket dåligt som sker o för lite bra för att det ska finnas en Gud.
Jesus har säkert funnits, men då va han väl typ en profet eller så.

Hej då!


Kommentarer
Postat av: .....................

Du e fan patetisk...

2009-10-01 @ 21:57:05
Postat av: Åsa

Vad är det som gör detta inlägget patetiskt? :O

2009-10-02 @ 11:35:25
Postat av: Natha

va fan ska du göra i kyrkan ? :P

2009-10-02 @ 17:46:41
URL: http://hottiiebejb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0