yes box



Om 32 minuter ska lillan vara hos sin pappa och vi ligger fortfarande i bara trosor och kollar på barnprogram i sovrummet ;)
Lata jag o lillan är.
Hämtade in henne igår kväll för jag ville att hon sov med mig :)
Får väl ta sig upp och fixa frulle och ut med hundarna och sånt.

Blääää för att gå ut i detta vädert, men vad gör man inte?

Ida-Lie vill ha gröt till frukost :)

Förfesten imorn blir girlpower!
Hade tänkt att gordon, mjärde och resten av det gänget skulle komma med.
Men sen bestämd vi att det blir tjejkväll så får man möta upp sina respektive på pizzan.

Kommer bli najs imorn.

Hoppas då att jag leva i nuet imorn och inte tänka på allt annat så jag mår helt dåligt.
Imorn ska JAG ha kul
Jag SKA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0