Voddler



Japp!
Nu har jag (eller har haft ett par dagar) voddler.
Och det är fett nice.
Bara att slänga datorn i sängen och välja på en massa filmer.
Och det bästa är att det är GRATIS och tar ingen plats på datorn eftersom man inte behöver ladda ner.
För er som inte vet så är voddler ett gratis progrma för bredbandsbolagets (kanske andra bolag med) kunder.
Som typ spotify, som jag ÄLSKAR!
Så nu behöver man inte hyra film mer.
Finns skräck, komedi, fantasy, tecknat, action, sci fi, thriller, western, serier, dokumentärer.. you name it.
Så ikväll ska jag och min besökare kolla på film.
Blir lite myspys med ljus och gos :)

Tror det blir en skräckis idag med.
Kollade på en med Sanna i natt, men den sög.
Jag somnade fan efter halva ;)

Sen såg jag och Sanna en här om dagen som ni MÅSTE se..
Bridge to Terabithia!
Fan vad bra, o fan vad jag bölade!!

Nej, nu ska lillan bada.
Skola imorn och sen bio med mamma, caroline o kristina.

Have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0