Sprutan



Såå nu har jag tagit den :S
Tvekade in i sista sekunden och ångrade mig 20 gånger på vårdcentralen!
Sanna o Jimmi tog med den, men dem hade bestämt sig o va helt lugna.
Själv så snackade jag med personalen och höll på.. he he..
Men nu är det gjort och det finns ingen återvändo.
Har jag gjort rätt?!
Är lite skakig, yr och mår skit illa.
Kan vara för att spänningen inför sprutan har släppt, eller så är det så det kan kännas. (?)

Jag och J. har varit o kastrerat katten idag.
Sen fikade vi vi på grafitti och snart blir det middag (lite sent)
Va inom mormor med en sväng.
Sen maxi.
Sen spruta.
Heldag kan man ju säg.
Är helt slut.
O imorn ska jag jobba så jag hoppas verkligen att jag slipper några biverkningar!!

Blir mys ikväll.
Har ju hämtat lilan nyss o då brukar vi mysa med lite gott framför tvn.

Imorse kom J. klockan 06.00!!
Kröp ner i sängen o kelade lite, sen tog han hundarna o fixade här så jag fick sova ut.
Gick inte upp förrän vid halv elva!
Såååå skönt!!
<3

Hej svej

Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbar inte han???

2009-11-10 @ 20:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0