Sometimes



Ibland vill jag ha en privat blogg.
Lösenordsskydda den liksom.
Funderar på det..
Vill ju kunna skriva ALLT!!


Det är så jobbigt.
Vi har gått igenom så otroligt mycket ihop.
Känns som vi varit ett i 10 år, fastän det bara är 2 år.
Men två år är ändå två år.
Vi håller oss ändå kvar.
Kämpar för det sista.
Det kan bli fint igen.
Så länge det finns kärlek så finns det hopp.
Och kärlek finns det gott om inom oss.
Gäller bara att få ut den på rätt sätt.
Och ta emot den och vårda den på rätt sätt.
Jag kan!


Många hade gett upp för längesen.
Många förstår inte.
Men det är speciellt.
Det är något där som gör en tokig.
Och jag blir förtvivlad över att jag inte kan sätta fingret på det.

Det måste ju vara något visst med mig med.
Eftersom det tindrar i ögonen när vi ses.

Älskling, vi är bäst.
Vi har varit bäst alltid.
Även när det blåst i motvind. (eller typ storm rakt i fejjan)
Då har vi tagit oss upp.
Jag älskar dig <3


Älskar att Ajd flyttar hem i gen o vi ska plugga ihop!
2010 HERE WE COME!!!!


Kärlek är som nikotin


Kommentarer
Postat av: Åsa

OH MY FUCKING GOD!

2009-11-19 @ 18:58:48
Postat av: jacqe

Vad är det som är oh my fucking god???

2009-11-19 @ 19:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0