Saknar




Jobbigt nästan jämnt



Varit på kalas och tryckt smörgåstårta - verkligen TRYCKT!
Sen tog jag med mig hem o tryckte ännu mer!

Kluven i vaccin frågan.
Varit säker innan på att inte ta den o inte ge lillan den.
Vi i sverige ligger 6 veckor back Island och Norge.
Och på båda ställe så har nu andra vågen brötit ut och det skördas nu offer som för övrigt är FULLT friska.
Den andra vågen förväntas komma snart och då är det inte bara människor i riskzonen som dör, nej alla kan dö av den.
Så vad ska man nu göra?
Sen alla biverkningar av sprutan.
Inte de som kommer direkt som typ feber o så, nej de som kan komma om tio år, MS, CACER och allt annat.
Men samtidigt, det är sådana sjukdommar vid vanliga vaccin som man ger sina barn annars med.
Sååå jobbigt att tvingas ta detta beslut.
Är allt uppförstorat av media som fågelinfluensan?
Eller är det på riktigt nu?
Hade varit lättar om alla va tvungna att ta det jävla vaccinet..
Fan va jobbigt..
Men hade aldrig förlåtit mig själv om lillan fick influensan och det hade lett till döden.
Men samtidigt så hade jag inte förlåtit mig själv om hon fick biverkningar som betydde livslångt lidande..


Sova snart.
Skola imorn.




Kommentarer
Postat av: Katja

Hello!

Har varit helt emot vaccinet fram tills igår, jag känner mig fortfarande väldigt tveksam till det :S

Även om det känns tufft att ta beslutetet, så ska Selma få den imorgon. :(

kramis

2009-11-09 @ 09:08:15
Postat av: Jacquline

Ja jag har med varit helt emot innan. men vågar man chansa på att inte ta det? Har tid imorn vid 17.00 till mig.. men jag vet inte :S

2009-11-09 @ 14:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0