Så var det med det




Skulle ju vara ifrån varandra ett par dagar.
Men det går inte!
Jimmi ringde redan igår och ville komma hit, och det ville jag med :)
Känns som att vi är påväg mot varandra igen.
Men jag tar det försiktigt.
Tänker inte släppa allt och riskera att bli sviken igen.

Igår hade vi lite grönsaker och dipp här.
Jimmi bjöd igår :)
Sanna va här en stund o sen gick hon hem o då kröp jag o Jeppsson ner i sängen och mös till "på smällen".

Idag har jag pluggat en del.
Sen fikade jag med mamma o Jim.
Vi satt o snackade i två timmar där :O
Men det va mys.
Räkbaguette och chokladmjölk på menyn.

Sanna har fått nycklarna till sin lägenhet idag :D
Sååå glad är jag för hennes skull!

Nej nu blir det att fixa lite innan det är dax att hämta lillan!

Hoppas på att få svar på jobbet denna veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0