Rasta



Suttit 8 timmar och gjort rastaflätor idag.
Men det va värt det för det är asnajs.

Men shit va snurrig jag är!
Man blir ju helt dööö av att bara sitta o glo.
Helt ont i hårbotten har jag med.
Och vi ska inte snacka om hur ont det gör i rygg o nacke!
Tror jag ska tigga till mig en massage av hjärtat sen : )
Blä blä blä..

Tog ett bad när jag kom hem o sen har jag satt mig vid datorn.
Måste ju blogga lite med : )

På onsdag blir det antagligen att åka och titta på Åsa o Jeppes hus.
Har ju varit där när dem renoverade, men nu har dem ju flyttat in : )

Nej, nu ska jag sova.

Har en del att göra imorn.
Bland annat en del samtal att ringa!

Såg förresten på nyheterna innan.
Var femte barn som skickas till BUP (Barn och ungdoms psyk) har upplevt våld i hemmet.
(Att kvinnan blir misshandlad av sin man)
Hoppas att mitt lilla hjärta inte behöver gå i terapi hela livet!!

Blir upprörd över sånt!
Idioter.
Diggar Ken Rings fras "lägg aldrig handen på en kvinna, var en man"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0