phu



Nu har man diskat, damsugat och plockat i ordning.
Lillan är så duktig och har städat sitt rum helt själv :)

Jag satte mig i soffan en stund så kom lillan och sa att jag skulle blunda o ta hennes hand.
Sen ledde hon mig ut i köket och jag skulle blunda hela tiden.
Höll på att ramla över damsugaren.
Sen stod jag i köket och skulle sträcka fram mina händer.
Så fick jag ett papper i handen och så fick jag titta :)
Det va en jätte fin teckning på henne o mig vid en strand.
Det va sol o blommor o vatten o strand.
Sååå söt :)
Så nu hänger den på kylen som alla andra fina täckningar.

Hon blir så stolt när man hänger upp hennes bilder på kylen :)

Imorn är det jukskylltning.
Mysigt.
Tänk att det är första advent imorn!
Helt sjukt vad tiden går.

Och som sagt så är det 2 år för mig o hjärtat idag.
Känns som vi känt varandra hela livet.
Eller det har vi ju typ, eller inte känt varandra.
Men man har ju alltid vetat vem han var.
För jag o Marre va ju bästisar när vi va små.
Och då va man rädd för hennes bror som var en stor farlig skateare med farliga vänner.
Han hade jätte långt hår, pösiga byxor och hoodtröja ;)
Hahaha..
Man vågade aldrig gå in på hans rum för då sa Marre att dem skulle steka oss!
* Minnen *

Nej usch, tänk som allt kan gå!
Att nu är det liksom jag och han.
Han som jag va så rädd för när jag va liten!!
Kunde man fan aldrig tro!

Nej, nu ska jag göra gröt till lillan.
Hon älskar gröt!

Puss hej!!

Skänker en tanke till Erik och Sanna som oxå firar två år idag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0