Party




Igår fick jag använda min nya klänning <3
Den var obeaglig, kliade och sticktes som fan.
MEN den va SNYGG =)
Men dock inte värd 699kr pga att den va jävligt obehaglig.
Men det känner man ju inte av efter några timmar.

Spenderade kvällen på en liten fest hos Mjärdestam.
Skulle stuckit ut men jag va inte alls sugen.

Trodde jag skulle jobba idag men hade kollat fel i kalendern.
Så jag kunde stannat på feste lite längre ;)
Men men.

Idag ska jag kanske göra rastaflätor.
Inbakade bakåt och lite längre.

Skönt att bara kunna gå upp o slippa kamma sig :)

Ska ändra om helt i tv rummet.
Ska ha afrikansk stil.
Tycker det är sååå mysigt.
Men det får bli efter jul.
Ska önska mig massa grejor i julklapp o sen ska pappa sprutmåla om tvbänk o så.

Nu ska jag lägga mig i sängen o kela!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0