Nyfikna i en strut



Va inne på min blogg nyss.
Då var det 5 st läsare totalt NU.
Oj vad mitt liv måste vara intressant!

Köpte ny bil idag, ska hämta den imorn eller på fredag.
Skönt med en vettig bil.
Tack farfar för att du följde med.

Hoppas att vinden vänder nu!
Nu är det dax att alla står sitt kast och att allt blir löst.

Ätit hos mamma o pappa idag.
Jag i Jim kollade i skolkatalogen efter söta tjejer på hans skola.
Fanns en del söta, men de flesta gick i 7:an och 8:an =D

Har nyss hämtat lillan hos packe med.
Sen ska hon ju dit igen på fredag och vara där till tisdag.
Känns inte som jag haft henne 10 dagar!
Det har gått otroligt fort denna tiden.

Missade unga mödrar idag :/
Men det är bonde söker fru och sen efterlyst!
Så det är en toppen tv-kväll ändå.
Sen ska Jimmi nana här inatt IGEN =D

Jimmi säger att han fått svininfluensan och att mina hundar smittat honom,
bara för att näsan rinner lite.
R.E.T.A.R.D!!!!

Nej, nu ska jag göra en köttbullemacka till lillan.


when your heart has been broken, hard words have been spoken, it ain´t easy..
When your world has been shattered, ain´t nothin´ els matters it ain´t over..
If your life ain´t worth livin´ and you´re reade to give in, just remember - it´s only love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0