Night



Varit en toppenkväll med två skräckisar och sen sista delen av idol.
För er som gillar saw stuket eller hostel stuket på filmer BÖR verkligen se;
Martyr
Den var riktigt psykist skrämmande!
Och man mådde faktiskt lite illa :S

Ätit massor av godis.
Så mycket så jag spytt två ggr ;)
Sen har vi tänt ljus, lagt ansiktsmask och bara mösit <3

Idol..
Ja.. det är svårt nu för alla är så bra!
Reza har en fantastisk röst och jag hoppas att detta inte va slutet på hennes karriär.

Nu har jag lagt mig i sängen och kommer nog somna snart för jag är skit trött!
Snart kommer min kära och kryper ner hos mig.
And... I love it!!'

Natti Natti,
Sov gott!


When I miss you,
I just close my eyes, and you are here with me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0