Nej



Längtar inte alls till min kalla säng.
Ångest, ångest, ångest!
Vill ha Jimmi här varje natt!

ullared på tv, så sjukt!
Palla göra program om ULLARED!
Vart är tv-sverige på väg?

Imorn ska jag kolla på en ny bil.
Behöver kombi nu när jag har två stora hundar.
Ida-Lie får spel när hon tvingas brottas med dem i baksätet..
... hi hi hi.. stackarn!
Så det blir en tur till Sösdala imorn :)

På lördag ska jag ha förfest innan pizzan, hojta om ni e sugna!

Älskar Jimmi, det gör jag. Mycket, mycket mer än jag trodde var möjligt..


Har ätit majskolvar och nu blir det soffan men Jeppsson innan han ska gå hem o lägga sig.
På söndag fyller pappa år (och martina ;) ) sen är det ju farsdag med.
Dubbelt upp..


Man är sårbar när man döljer hemligheter, inte när man lämnar ut sanningar

Kommentarer
Postat av: Martina

Hihi du kom ihåg <3 när ska du hälsa på mig? Sösdala är ju nära mig! :)

2009-11-03 @ 07:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0