Mys



Idolmys med glögg o ost o pepparkakor hos mor o far :)
Ida-Lie va svagt sleden!
Så jag håller tummarna för sovmorgon i morn.
Kom nyss hem typ.
Sen var jag tvungen att ut med hundarna..
Blää vilket väder.

Hatar att lägga mig själv.
Brukar sätta mig framför datorn o bli trött,
sen tar jag med datorn in i sägen o sen deckar jag över tangentbordet.. haha
nej men typ ;)

Imorn verkar det bli julmarknad för vår del.
Hoppas på uppehåll!
Känns skumt med glögg, julmarknad och sånt redan!
Men sen är det ju faktiskt bara 41 dagar till jul.
Om några minuter 40 dagar ;)

Kollade nyss när jag får pengar inför jul.
Den 23:e!
Blir att shoppa julklappar sista dagen.
Panik eftersom vi köper till alla vi firar med.
Och det är sjukt många..
Ångest, ångest, ångest..............!!!!

 I don’t care what they say, I’m in love with you 
They try to pull me away, but they don’t know the truth





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0