minska?



Igår bloggade jag om att jag skulle minska stressen i mitt liv.
Jo men visst.
Varit i stan hela dagen idag.
Biltema, Rusta, Öb, ALLA affärer i centrum, Biltema igen, spreyduschat mig, mc´donalds.. you name it.
Stress, stress, stress.
Har handlat lite julklappar.
Så nu är jag i peincip färdig med klappisarna till;
* Mamma
* Mormor
* Jim
* Jimmi
* Ida-Lie

Men jag har något litet till mamma som jag ska köpa med, och sen något litet lill lillan.
Men mormor, jim o jimmi är iaf klara!

Vad köper man till en 10 åring???
Dockor är för barnsligt, smink är för moget.
Såå??
Kläder?
Men shit, hon är så kräsen när det gäller kläder..
Hmm..

Har även inhandlat present till svärfar som fyller 60 år imorgon.
Så då blir det kalas!

Lovade att komma till Åsa idag, men fan..
Jag har inte hunnit.
Precis kommit hem o satt mig ner och jag är super duper trött!
Snart kommer lillan hem med, hon är hos morfar på middag =)

Nej fy tusan.
Nu ska här tändas ljus.
Sen får jag försöka hålla mig hemma lite, har ju inte hunnit umgås med hjärtat på flera dagar!
Men ikväll blir det mys mys mys.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0