Lesbisk



Hade jag varit lesbisk så hade jag fan varit kär i Mariette!
För hon är så jävla grym!
MEN, vi får inte glömma att hon har redan släppt någon skiva och Calle förtjänade platsen.
Men shit, jag blev nästan lite tårögd där ett tag :)

Ida-Lie säger att hon ska sjunga i idol när hon blir stor.
Och då ska hon sjunga "för att du finns"- Sonja Aldén.
Det är Ida-Lie´s favorit.

Eller låten vi har diggat till i bilen idag.
Jitterbug - Wake me up before you go go.. shalla shalllla lal laaalaa =D
Jag o Lillan headbangade och diggade loss till den på repeat från Hanaskog till Sibbhult.

Nej, om man ska försöka sova.

You are in my mind

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jacq vi har en låt! How low can you go, haha ;D

2009-12-04 @ 00:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0