Kära blogg




Vad skönt det är att alltid kunna skriva av sig!
Idag har jag varit uppe i ottan och kokat gröt till lillan.
Hon älskar gröt!
Men det är bra till frukost, för man står sig länge på det.

Har nyss lämnat lillan, snart ska jag till fiket med världens bästa Ajd.
Sen i eftermiddag kommer mormor.

I helgen är jag så sugen på att göra något skoj.
Men Ajd är i Ljungby, Sanna är med sina syskon, Emelie har Elias, Jesse är i Egypten..
Ja you name it.

Så får väl se vad som händer.
Undra om det är trubbadur på pizzan??
Nee, det kan det ju inte va.
Det va det ju förrförra helgen o sen förra va det ju fotbollsfest i folketshus.

Jaja man får väl se.
Kanske ska umgås lite med min "älskare" istället?
Va ett tag sen..

Hej svej

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du skulle kunna komma hit. Jag har ju bjudit hit dig några gånger.

2009-11-19 @ 16:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0