Julklappar



Nyss varit ute o ätit o de va mys :)
Sitter o kollar julklappar på nätet.
En klar :)

Alltså jag får panik över dessa julklappar!
I vår familj/släkt så är det verkligen julklapps-hysteri.
Man får typ skit många julklappar per man.
Så alla köper typ 3 julklappar till varje person.

Fatta vad jag har o handla.
Phuu...

Jag har bara köpt en hittills ;)
Men jag har två till på gång.
Tacka Gud för tradera =)
Kan verkligen göra fynd där!
Hoppas jag vinner de andra två auktionerna med.
Då har jag 3 st avklarade och typ 20 till to go.
Grattis till mig!!

Men sen samtidigt, jag vill med ha många paket..
hihi..
Det är inte det viktigaste med julklappar på julen, för det är gemenskapen.
Men det är en STOR del.

Minns när jag firade jul med Aset.
Det va inte många paket och inte mycket folk.
Snacka om vad man kände sig liten och ensam.
Vi firar liksom typ alla i vår släkt.
Utom kusinerna.
Så det är massa folk o massa mat o mys o gos =)

Snart ska jag och hjärtat på weekend.
Eller snart o snart..
Om typ 3 veckor.
Julmarknad på tivoli i köpenhamn, 4 stjärnigt hotell och bara mys mys mys!

Nej nu ska jag lägga mig i soffan med min älskade vän och bara myyyyysa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0