Igår =)



Hade mega trevligt igår.
Blev allt lite rund om fötterna på förfesten, men så fort man kom ut så släppte det.
Men sen drack jag ju typ 5 glas vatten innan jag gick ut och sen ingenting på pizzan.

Så kul det va o se alla som va på alla trotts att de har sina flickvänner och barn hemma.
Men så är det så fort det kommer sprit i kroppen på en del.
Sen sitter dem med lyckliga familjen och låtsas som ingenting.
Jävla dubbelmoral.

Och sen ni som ansöker som vän till mig på facebook.
Jag plockade bort er av en anledning.
Jag vill inte ha något som hellst gemensamt med Andreas Selg, varken gemensamma vänner eller "vänner" som är fan i hans så kallade fanclub. Så ni behöver inte ansöka om ny vänskap förän om ni ska fortsätta vara vän med honom.


Idag blir det 45 års kalas hos pappa o sen slappekväll.
Ska upp tidigt och köra till skolan imorn.
Öh, går hela dan o det suger.

Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0