Idioter!!


Idag blir det badhuset med lillan.
Sen vet jag inte om jag ska till Åsa och titta på huset.
Har inte varit där än.

Sovit skit gott i natt.
Men vaknade av att grannens hund började skälla och skällde två timmar I STRÄCK!
Jobbigt..

Måste till banken och massa annat fix.
Palla..


"Åh vad jag saknar, åh vi va bästisar, bla bla bla"
Jag stör mig så in i helvete.
Fanns ni där när det va som tuffast?
Fanns ni där till sista dagen?
Fanns ni där från starten?
Nej ni drog er ur när annat blev viktigare.
När det blev som tyngst så försvann ni.
Så sluta för fan att kalla er för bästa vänner.
En vän finns ALLTID.

Man har tydligen aldrig så mycket vänner som när man är död.

Jag älskar dig, och jag fanns från dagen då jag föddes till dagen då du dog.
Evig vänskap, i vått och tort.







Läste förresten mina kommentarer.
Alltså ni är sjuka människor.
Slåss om bilder på Jessica??!!
Hur sjukt är det inte?
Hur kan man bara missunna någon det?
Så ursäkta att jag tog den bilden.
Men jag tog för givet att alla kunde dela med sig av bilder på Jessica.
Det har alla gjort hittills.
Eftersom det inte finns så jätte mycket bilder på henne så delar man med sig till varandras bloggar, hemsidor, album osv.
Så har det varit hittills.
Alla saknar och alla vill väl hålla minnena av henne färska?
Eller det är bara jag som tycker så??
Ja menar, jag klippte om den så att det BARA var Jessica på den.

Jag tänker inte ens disskutera det.
Det är så sjukt jävla lågt att bara dra upp det..

Jessica, Vila i frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0